kraken

Alla inlägg den 24 november 2014

Av kraken - 24 november 2014 23:02

Har ledig måndag efter min jobb helg, känns gött! har varit hos sjukgymnasten på förmiddagen. Gick sådär, lite bättre än förra gången då jag hade skit ont. Men jag har fortfarande ont, om än inte lika mycket. Men kunde inte köra roddmaskinen denna gången heller, cyklade lite extra istället. Var genomsvett och helt slut, men nöjd när jag kom hem. Är och tränar hos sjukgymnasten 2 gånger i veckan nu och så simmar jag minst en gång i veckan, gärna två. Så jag hoppas och tror det går frammåt, känner redan att jag kunnat lägga på vikter och klarar av fler övningar hos sjukgymnasten än när jag började. Så kanske, kanske kan jag släppa den där förbenade kryckan i framtiden.

Resten av dagen har jag mest pysslat jukort och lyssnat på ljusbok, lagom ansträngande haha. Men ibland är ju de precis vad jag behöver, sitta för mig själv och pyssla och bara vara ifred.


Och just de ja, i dag är det exakt en månad kvar till julafton! Har strykt julgardiner och juldukar en bra stund i dag med! Snart är de jul!!!


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards