kraken

Alla inlägg den 13 november 2014

Av kraken - 13 november 2014 16:39

Alltså Erikshjälpen är ju en för bra affär, var där med syrran i dag. Efter att hon och pappa varit här på lunch. Måste ju passa på att träffa pappa mycket nu när han ändå är i Forsheda och målar hos syrran ett par veckor. Han brukar åka hem runt lunch, så då passar de ju utmärkt att jag bjuder honom på mat innan han åker hem. 

Efter lunchen i dag åkte jag och syrran alltså till Erikshjälpen, att återanvända saker har blivit modernt igen och det gillar jag! Hittade dessa två fantastiskt fina banböcker i dag. De hade jag själv som liten så de var av ren nostalgi jag köpte dem. Var bara tvungen, i fantastiskt fint skick var dem med. Syns knappt att de varit öppnade. 

Nu sitter jag framför brasan och myser, väntar på att Emanuel ska komma hem från sin utbildning så vi kan spendera kvällen ihop med att bara umgås och ha det gott framför kaminen.  


    

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards