kraken

Alla inlägg under september 2011

Av kraken - 30 september 2011 15:22

Jobbade hela dagen i går och hela natten i natt, måste jag säga att jag var trött när jag kom hem i morse?!

Nu har jag sovit sex timmar och känner mig lite mer som en människa i alla fall.

Har drömt massa konstiga drömmar, drömmar om oluftad besvikelse, gamla känslor och konstiga intriger Knäppt.


Aja nu har jag beställt blomsterbud till pappa som fyller 65 år i dag!

Skulle gjort det i morse när jag kom hem, men var helt död, så fick göra det nu istället. Jobbar ju i kväll så jag kan inte följa med och fira honom. Och eftersom han absolut inte vill ha någon present fick det bli blommor. 


Men nu ska jag se om jag inte kan få i mig lite käk och förbereda inför kvällens jobb. 

Av kraken - 28 september 2011 22:00

Jag hade uppenbarligen ingen som hellst koll i går när extra jobbet ringde och undrade om jag kunde jobba torsdag-natten på parkeringen.

Tackade ja, då jag (trodde att jag) endast har tjejgruppen 19-21 i morgon. (vilket betydde att ja kan sova på dagen och orka vara vaken sen på natten när jag ska jobba)


Typiskt att jag nu i kväll insåg att jag även har möte i Jönköping i morgon 10-15... Hejja mig! Aja får väll sova ett par timmar när jag kommer hem och sedan ha tjejgruppen, jobba natten, sova och sen jobba kvällen i kyrkan på fredag.

Tur att jag är ledig resten av helgen sen. 


Ibland är man bra förvirrad!

Av kraken - 28 september 2011 16:31

Fick paket på posten i dag, de jag beställt från iphoneburiken.

Är super nöjd!! Högtalarn fungerar verkligen super bra, positivt överraskad. 

Sladden så jag kan koppla in iphonen i radion i bilen funkar också   



 

Av kraken - 27 september 2011 23:00

All the thing you say, they are never true.

Av kraken - 27 september 2011 21:39

Ibland undrar jag helt seriöst om internett och facebook är djävulens påfund.

Att sitta gömd bakom en skärm verkar ge oss "frihet" att bete oss hur vi vill. 
Säga och tycka precis vad som helst.
Läste en elak statusuppdatering (från en tonåring till en annan med många ännu elakare kommentarer) på facebook nyss.
Inte första gången jag läst sådana här dumheter, men detta fick liksom droppen att rinna över.
Hur uppfostra vi våra barn och unga egentligen? Ingen som säger eller reagerar eller har någon koll över huvud taget verkar det som...
Vart tog alla föräldrar, alla vuxna vägen på nätet?
Ursäkta mitt uttalande såhär på kvällskvisten.
Men blev rejält upprörd och behövde dela mina tankar.
 
Av kraken - 27 september 2011 12:20

Är hemkommen från jobbet, duchad, äten och ligger nu i soffan och funderar på om jag ska sova eller se på film.

Har nog sovit ungefär tre timmar i natt, vaknat av att jag har haft ont ungefär 100 gånger. Knaprat smärtstillande som smågodis. (Lite överdrivet men du fattar poängen.) Helt enkelt inte jätte kul att jobba i dag. 

Ska göra så lite som möjligt resten av dagen och inte röra mig ur soffan mer än nödvändigt. 


Dumma, dumma, dumma höft! 


Typ såhär ser det ut i min höft.


 

Av kraken - 27 september 2011 07:30

Om du har några minuterv över, tryck på länken nedan   


http://www.drawastickman.com/

Av kraken - 26 september 2011 22:08


Jisses min höft håller på att ta kål på mig! Sitter på jobbet och tycker fruktansvärt synd om mig djälv just nu... Har tagit så mycket medicin jag får, men den hjälper inte. Åka hem kan jag ju inte heller, då jag jobbar natten. Men får i alla fall gå och lägga mig snart 22.30 Tur att jag slutar tidigt i morgon (09.30) och inte har mycket mer på schemat än en tur till Gislaved på eftermiddagen.

Fyy varför ska det vara såhär? Tycker att jag haft ont så det räcker nu!


Hade behövt en kram!


    

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards