kraken

Alla inlägg under juli 2012

Av kraken - 31 juli 2012 20:53

Framme i Örebro och inkvarterad på First hotell. Som för övrigt är super fräscht. Har nyss ätit kvällsmat med mamma, syster och barnen på deras vandrarhem som ligger 200m från mitt hotell.
Nu ska jag strax ut och ta ett glas vin med fina Sofia :)

Av kraken - 31 juli 2012 15:46

Sådär ja, nu är jag på väg. Sitter i Jönköping och väntar på tåget efter att ha åkt buss hit från Hestra.
Blir tåg upp till Örebro denna gången, för mamma, sis och barnen är redan där. Så jag åker med dem hem på torsdag.
Nu när jag äntligen tar mig tid att komma iväg till Örebro känner jag hur mycket jag saknar den staden. Staden och alla fina människor.

Av kraken - 31 juli 2012 13:41

Nu bär det av till Örebro på en två dagars tur. Var aldeles för länge sedan jag var där nu :)

Av kraken - 29 juli 2012 01:14

Jobbar extra på parkeringen i kväll. Här är så lugnt att det är tråkigt. Vad gör man då en lugn kväll på jobbet mellan att man patrullerar området, lyssnar på ljudbok och städar lugnt. Jo man lensar godismaskinen och fikar för att hålla sig pigg :)

Av kraken - 28 juli 2012 20:54

Har lite tråkigt på jobbet och studerar växel jag hittade i min väska
Första från 1973, andra från 1978 och den tredje 2003. Undrar när det blir vår Drottning på enkronorna??

Av kraken - 27 juli 2012 22:11

Jag ska åka och jobba natt om en timme, vaken natt 24-07. Och eftersom jag varit vaken sedan halv tio i dag tänkte jag att jag skulle sova lite nu i kväll istället.
Men det är ju stört omöjligt kan jag tala om. Sov en timme mellan sex och sju, sedan har jag mest bara legat och vridit på mig. Ni vet: för varmt, för ljust, för knöligt, sedan måste man upp och kissa och sedan är täcker aldeles ihop snurrat.
Så nu ger jag upp. Får vara lite trött i natt och sova i morgon.
Tjingeling

Av kraken - 27 juli 2012 17:05

Målade naglarna nu i dag och förra veckan provade jag mina nya nagel-stämplar, blev rätt ok. Men svårt att få något annat än texten "love" att se riktigt bra ut. Får nog öva lite mer någon dag när jag har tid.


Behöver egentligen sova, jobbar ju natten på Safe i natt. Men har lite svårt att gå in och lägga mig och sova när det är så fint väder ute. Får väll sova några timmar innan jag börjar vid tolv istället. Och sedan sova länge i morgon.

Sol

Av kraken - 27 juli 2012 12:42

Skönt med sol, nu äntligen är det lite sommar efter allt regn. Då får man passa på att njuta lite extra :)

Ligger ensam på en tom strand med en ljudbok i öronen. Känns fantastiskt bra :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards