kraken

Alla inlägg den 23 november 2014

Av kraken - 23 november 2014 18:54

I fredags var vi på julbord med jobbet, alla inom ifo (individn och familjeomsorgen) på soc var bjudan. Vi var på folkets hus i Gislaved, med live band och allt. Hur trevlit som hellst. Roligt att träffa alla kollegor utanför jobbet, händer ju inte jätte ofta. Det är ju alltid två av oss som jobbar, så det är allid någon som inte kan komma och vi måste alltid ha vikarier om vi ska vara lediga osmidigt värre. Men roligt i fredags! 

Sen i lördags var det jobb som gällde för mig, har jobbat dygn tills i dag, gick bra och var en relativt lugn kväll förutom en incident, men de löste sig de med.

Efter jobbet i dag  åkte jag till Ljungby och har träffat fina Sara och Mary och alla barnen. Mysigt värre! Extra roligt nu när vi inte sets på länge. 


 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards