kraken

Alla inlägg under december 2012

Av kraken - 4 december 2012 23:00

Jag vet vad jag vill ha för julkrubba nu. Har ingen och har inte velat köpa någon heller, för han inte hittat någon jag vill ha, förrens nu. Tyvärr kostar den typ 3000kr.... men fin är den! Hittade den här på Wiloow.tree.se


 

Av kraken - 4 december 2012 21:45

Har varit på scouterna i kväll, sista kvällen för terminen. Vi hade julvandring ute i skogen och i snön. Super mysigt, jag stod på sista kontrollen där de fick höra julevangeliet. När alla scouter åkt hem för kvällen hade vi ledare snöbollskrig och gjorde snöänglar. Underbart!


 

 

Av kraken - 4 december 2012 15:00

Har pysslat här hemma i dag, både lite julpyssel och lite annat pyssel. Tog en gammal ljuslykta och satte en fin lite hyacint i, sedan satte jag upp min wallie som jag fick in veckan på dörren. En bra liten påminnelse. Skulle bara stå "släkt ljusen" också, så hade den varit komplett =)


     


Av kraken - 4 december 2012 10:45









För ett par dagar sedan fick jag min glossybox för november, massa fina grejer!

FÄRG ögonskuggspalett 249kr 9 g  
VICHY Idealia 279kr 50ml 
Model Co Lip Duo 189kr/stift 149kr/glans
Naomi Campbell At night Shower gel 119kr 150ml
Glossybox Glossy pink Blusher 110kr 2,5g

Allt detta fick jag för 139kr för det är vad en box kostar. Hur kul som helst!
Ni som fortfarande inte har koll på Glossbox, gå in på Glossybox för att se hur man beställer.


Gillar allt riktigt mycket, allt utom shower gelen, den luktade faktiskt inget vidare. Men annars så passade allt

i boxen mig perfekt, fina färger i både ögonskuggan och rouget, fin glans och och färg på Lip duon. Kul med nya roliga provprodukter varje månad att få testa och få hitta nya favoriter bland =)


 






Av kraken - 3 december 2012 19:14

Har ledig måndag i dag, spenderade första halvan av dagen i Bredaryd hos familjen Svensson. Super trevligt, mysig att få snusa lite bebis och härligt få prata ikapp med Karoliina, var så länge sedan vi såg nu =)

Sedan hade vi lite jobbmöte på safe och nu ligger jag hemma och njuter av snön och ser på face off. 

Känns som en rätt bra ledig dag faktiskt. Och med tanke på hur mycket det snöar så är jag glad att jag inte ska någonstans i morgon förmiddag utan är ledig då med.


 

Av kraken - 3 december 2012 10:30

God morgon!

Var och fotade nere vid Osudden i Värnamo för några veckor sedan, för att få känna på nya kameran lite. Men eftersom jag haft så fullt upp den senaste tiden har jag inte hunnit ladda in bilderna från kameran till datorn. Men nu så. Här kommer några bilder, oredigerade men rätt fina.


Undrar du vad den 3.e sista bilden är så är det en flaggstång och undrar du vad den sista bilden är för något så är det ett däckspår på en lerig åker.


                 

Av kraken - 2 december 2012 17:58

Tänkte visa lite bilder från när jag och Karin hade vårt årliga julbak. Frida också var med och gästspelade under en del av kvällen. 


   

         


Av kraken - 1 december 2012 15:01

I kväll ska biobiljettera jag hittade i strumplådan utnyttjas. Är på väg till Jönköping med Emanuel nu. Först ska vi käka på restaurang, vilken det blir får vi se. Sedan ska vi se på breaking dawn, kanske inte Emanuels första val då han inte sett någon av de andra. Men jag fick välja, gick inte så mycket annat någon av oss var sugna på att se heller. Eller jag kan tänka mig se "de fem legenderna" men de ville inte E, så då blir det twilight.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards