kraken

Alla inlägg den 5 december 2012

Av kraken - 5 december 2012 22:18

Fick min självutlösare till kameran som jag beställt för tå veckor sedan i går. Var ju bara tvungen att testa den i dag. Hade inte så mycket att testa den på, för har inget kameraställ till kameran. Så fick improvisera, men självutlösaren funkar i alla fall skitbra =)



     

Av kraken - 5 december 2012 16:03

Det snöar ute och jag känner mig helt lycklig. Hittade isdubbarna till kryckorna men har ännu inte tagit mig ut och gått längre än till soptunnan och till brevlådan, fastnade i jobbet, håller på att förbereda fredagens julfest och gör även ett musik quiz till fredag och sedan började jag göra julkort. Nu är julkorten färdiga och jag har tagit en paus i mitt quiz. 

Så nu ska jag ut och gå i snön =)



Av kraken - 5 december 2012 11:45

Fy vad jag har sovit konstigt i natt, vet inte varför, men när klockan ringde vid nio kunde jag knappt öppna ögonen, hade ont i huvudet och var lika trött som när jag gick och la mig. Så jag ställde om klockan och sov en timme till. Nu har jag ätit frukost och har inte lika ont i huvudet längre.

Så nu tänkte jag kolla på femte avsnittet av julkalendern och sedan ut och gå en sväng. Måste bara hitta isdubbarna till kryckorna först =)


 

Av kraken - 5 december 2012 10:45

Har försökt fundera ut vad jag önskar mig i julklapp av "tomten". Inte helt lätt, men nu har jag funderat ut några saker jag skulle vilja få i mina paket. Presentkort, från HM, Åhlens och på fotvård och masage. 


En vit mössa som passar till mina vantar jag köpte på marknaden i Huseby.
Typ en sådan här.

  


Sedan önskar jag mig skärbrädorna från Joseph Joseph. De finns bland annat här


  


Två stycken stinky muggar från Fyndiq för 110kr st skulle inte heller vara fel, super coola!!

 




Kan även tänka mig en högtalare till min iphone, typ en sådan här. 

Kostar 499 kr hos XtremeMac

 




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards