kraken

Alla inlägg den 6 december 2012

Av kraken - 6 december 2012 22:01

Klockan är nuu 22.00 och jag är precis hemkommen efter en hektisk dag på jobbet. En dag som började med en insönad/inskottad bil för både mig och grannen. Var bara att plocka fram snöskyffeln och börja skotta. Men efter timmes skottande och några samtal till hyresbolaget som kom hem hjälp oss så var bilarna framme.
Detta innebar dock att jag missade min tid hos farbror doktorn på ortopeden, men han var snäll och bokade in mig på en tid i morgon istället. 

Men julbord med mina fantastiska ungdomsledar kollegor blev det i alla fall och en del annat jobb. Sedan hann jag med att pussa på pojkvännen en stund med, inte fel det heller    

Men nu är jag helt slut efter en hysterisk kväll på jobbet (i kyrkan).

Så puss och god natt!

Av kraken - 6 december 2012 00:35

Här i Smålandsstenar är klockan halv ett och snön bokstavligt talat vräker ner. Så kör försiktigt alla som ska ut på vägarna i natt och i morgon!
Själv ska jag på julbord i Värnamo vid lunch med mina kära ungdomsledar-kollegor, blir att köra hemifrån i god tid! Men nu ska jag sova, natti natti.

Jul i Smålandsstenar

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards