kraken

Alla inlägg den 20 december 2011

Av kraken - 20 december 2011 22:30

Det har snöat hela dagen och hela kvällen, så nu ligger det ett fint vitt täcke över hela de småländska skogarna. Mysigt. Hoppas bara det kan ligga kvar till julafton, tyvärr verkar det ju inte så på väderrapporten. Men man kan ju alltid hoppas. 

Har haft filmkväll här hemma med ungdomarna i kväll, vi var inte så många. Men det var väldigt mysigt i alla fall. När de hade gått gick jag ut och lånade grannens snöskyffel och skottade både han och min lilla uppfart. Åå jag älskar snön, speciellt så här lite lagom med snö hihi.


   


PS kortet utan avsändare var från morbror Kurt, söte han   

Av kraken - 20 december 2011 16:21

Jag älskar, älskar att få brev, ja inte räkningar då. Men julkort och sådant nu vet. I dag fick jag fyra julkort på en gång, gissa om lyckan var gjord haha. 

Men funderar på om jag fått en hemlig beundrare, för ett av korten hade ingen avsändare...

Och jag känner inte direkt igen handstilen heller. Vet du vem som skickat de??

   

M

M

M

M

M





I övrigt har jag varit i Gnosjö i dag och umgåtts med finaste Lovisa och Charlie  

   


Charlie från sin allra snyggaste sida, när han gör prutt-ljud med munnen   


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards