kraken

Alla inlägg den 15 december 2011

Av kraken - 15 december 2011 16:44

Fick inte tag på läkaren i Örebro i dag heller, som tur var fick mamma tag på en sköterska där uppe. Hon ringde bakvägen från sjukhuset (hon jobbar på sjuhuset) Och så rinde de upp, sköteskan förklarade att Farbror doktorn inte var anträffbar men hade en telefontid 5 januari! Jag undrade om sköterskan skojade men det gjorde han inte (det var en manlig sköterska) Så jag förklarade att jag måste ha tag på min läkare omgående och att jag definitivt inte kan vänta till 5 januari! Så han skulle skriva en lapp till farbror doktorn om att han skulle ringa mig. 

Men ännu har ingen ringt. 

Så nu undrar jag en sak, varför säger man åt sina patienter att "det är bara att ringa om det är något" och sedan tar det alltid 3-4 veckor innan man ens kan få en telefontid! Ååå vad arg jag blir.


Sedan har jag tappat bort mitt konto kort med, så fick ringa och spärra det i dag, Sjukt oflyt. 


Nää jag mår INTE bättre i dag, är lika sur och ledsen som i går. Varför måste man alltid slåss för allt. Kan ingenting bara gå lite åt rätt håll ibland i alla fall?!?


Regnar gör det också, skit väder...

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards