kraken

Alla inlägg den 14 december 2011

Av kraken - 14 december 2011 15:52

Försöker trösta mig med lite sushi, det går sådär. Om man skulle mäta hur mycket jag skulle behöva för att bli glad är det ett ton ungefär.

Gick så satans dåligt hos läkaren i dag att jag bara vill gråta.

En läkare som var så pinsamt påläst att jag skämdes åt honom och sedan problemet med att de egentligen inte har en aning om va de ska göra för att fixa till min höft. Och sedan till nästa problem att de alternativ läkarna har tänkt sig för att fixa höften går brett isär. Den ena säger att han vill "låsa" höften så den inte kan gå ur led och den andra säger att de absolut inte vill låsa höften, för om den skulle gå ur led igen trots detta så sliter det med sig hela höften och de måste då operera en gång till. 

Ville ju försöka röna lite i åt vilket håll detta bar. Om man skulle satsa på operation (vilket  så fall blir i Örebro 11 jan) eller om det fanns andra alternativ. Men nu är frågan snarare om det finns nåhgra vettiga alternativ över huvud taget.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards