kraken

Alla inlägg den 1 december 2011

Av kraken - 1 december 2011 23:54

VAR 
var går du i skolan/Jobbar? – Smålandsstenar
var är din mobiltelefon – någon stans i soffan jag sitter i 
var är din mamma? - hemma hos sig tror jag
var sover du? - i min säng 
var handlar du mest? – just nu på ICA
var fick du tag i tröjan du har på dig? – i en affär 
var åkte du senast bil? – Hem från ICA

VAD 
vad åt du senast? – Äppelpaj med algrens bilar i (bättre än det låter)
vad drack du senast? – mjölk (så klart) 
vad är det för färg på dina byxor? – Svarta

vad är den närmaste saken som är blå? – ett glas med vatten
vad gillar du mest med skolan/jobbet? – att jag får arbeta med ungdomar
vad har du på fötterna? – strumpor 
vad är din favorit färg? – vet inte
vilken film såg du senast? – Paul
vad hör du just nu? – The Big Bang Theory

HAR DU NÅGONSIN 
sovit i en annan säng? - jo 
hånglat på en bio? – nja pussats men inte hånglat 
hånglat i skogen? – jo hehe 
kört över hastighetsgränsen ? nejdå inte jag inte 
målat om ett rum? – Nää pappa är gammal målare =)
dumpat någon? – har väll hänt 
stulit pengar från en kompis? – nej! 
varit i slagsmål? – nej, jag gillar inte våld

Av kraken - 1 december 2011 23:03

I kväll har jag haft tjejgruppen. Vi har julpysslat, gjort julkort och annat skoj julpyssel. Haft andakt och pratat om att vara hjälpsam, hur man kan hjälpa människor i sin närhet med små medel. Ett litet kort, en blomma, en kram eller bara genom att visa att man bryr sig. Sådant är viktigt. 


När tjejerna gått hem och jag diskat upp efter fikat så pysslade jag vidare lite på egen hand, gjorde några fler julkort och fler små lådor till julgodis. Ååå jag älskar att pyssla   


 

Av kraken - 1 december 2011 16:29

I dag har jag inte bara fått ett paket, utan tre! Det första från Bonprix hämtade jag ut på ICA innan. Har beställt två fest klänningar (till nyår) och en kofta därifrån. Super fina var de! Sedan när jag kom hem hade jag fått ett paket på posten med. Från Karin, en egengjord julkalender med godis i. Såå nice! Tack

Sedan har jag fått en avi med posten så jag kan hämta ut mitt tredje paket, syrrans julkapp, var lite orolig över arr jag inte skulle få den i tid till jul. Men det var ju lugnt  




 Sneak peak på en av klänningarna        


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards