kraken

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av kraken - 12 oktober 2011 22:30

Målade och pyntade naglarna lite i går, blir ju galet smidigt med "pyntet" jag köpte i Ullared, bara att klistrade på och måla top coat över  


   

Av kraken - 12 oktober 2011 21:07

I dag har jag haft en riktigt konstruktiv.

Jobbat, haft medarbetarträff och planerat en massa.

Sedan efter jag slutat gick jag ner till skoaffären och köpte nya höst skor (igen), vidare till Värnamo och lämnade tillbaka mina (andra) höst skor, köpte lite nya blommor på blomsterlandet, sedan mötte jag upp Karin på citty gross och handlade middag. 

När jag kom hem gjorde jag helgrillad apelsin kyckling och fixade med mina blommor, svin gott och super fint blev det!

Nu sitter jag mätt, glad men faktiskt ganska ensam i soffan. Tråkigt när man lagat värsta skit lyxiga middagen, så har man ingen att dela den med. Eller planerat om blommor, tänt massa ljus och myser, men inte har något att mysa med. 

I dag har varit en riktigt bra dag, men i kväll är bara en sådan kväll.


Kycklingen =)

 

Liter blomsterpynt  

Fint utanför dörren.  

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards