kraken

Alla inlägg den 16 december 2013

Av kraken - 16 december 2013 23:26

Ligger på jobbet i vårt jourrum och försöker sova. De går sådär kan jag tala om. Killar som är uppe och springer när de egentligen ska sova, eller i alla fall ska vara på sina rum håller mig vaken.
Har ändå varit en rätt lugn kväll utan incidenter eller bråk och det är ju alltid skönt. Men det känns ändå inte vidare kul att gå till jobbet. Och att känna så känns rätt kass.
Men, men. Nu är det bara ett par pass kvar, sen efter årsskiftet byter jag hus. Samma jobb men med andra killar och en annan personal grupp (inte för att det är något fel på mina nuvarande kollegor) men byte av arbetsplats och klienter gör förhoppningsvis jobbet lite lättare och lite roligare. Vi håller tummarna helt enkelt! Men nu ska jag försöka få våra killar i säng!

En bild på afghansk mat som en av våra killar lagade i kväll, jätte gott! Dom kan när de vill! :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards