kraken

Alla inlägg den 10 december 2013

Av kraken - 10 december 2013 21:41

I morgon ska jag till jobbet, på personalmöte. Sista innan chefen slutar och ska gå i förtidspension.
Jag tycker det är tråkigt att hon ska sluta, jag gillar nämligen min chef väldans mycket. Inte bara för att hon är en hemskt bra chef och ställer upp för sin personal till 110% och ibland ännu mer. Utan också för att hon är sådär allmänt bra.
Får se hur de blir med nya chefen, men jag är inte sådär hemskt entusiastisk eller positivt inställd. Har inte sett något av de jag vill än så länge, så jag tror inte jag kommer göra det sen heller tyvärr. Men får hoppas att jag blir positivt överraskad.

Usch har ont i magen och hjärtklappning inför i morgon. Att åka till jobbet efter att som hänt. Även om det bara är ett 3 timmars långt personalmöte och jag inte ska jobba mer resten av veckan tycker jag ändå att det känns skitjobbigt. För om de inte har hänt något, om ingen uppifrån tagit tag i saker vet jag inte hur jag ska kunna jobba nästa vecka, hur jag ska kunna gå till jobbet och behövs vara rädd för min egen säkerhet, för mitt eget liv...

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards