kraken

Alla inlägg den 22 oktober 2013

Av kraken - 22 oktober 2013 11:32

I dag är det nio dagar kvar tills vi får huset! Vi har redan fått en nyckel så jag har kunnat ställa in grejer från min lägenhet. Super snällt. Sen nästa torsdag är det vårt!
Gissa om jag håller på att längta ihjäl mig. Vi vill bara få huset och sätta igång. Börja riva köket, måla och kunna ställa in grejer.

Vi var förbi en kort sväng i går kväll och mätte lite i köket. Vi ha lagt ut kyl och frys, spis och ja hela köket på blocket. Allt för avhämtning efter 1 november. Vi vill ju få ut köket så fort som möjligt i stort sett, så vi lägger ut allt innan vi får huset faktiskt. (Men med godkännande från de nuvarande ägarna så klart.) Så i går kväll mätte vi och la ut allt. Och har redan fått en del svar, så nu håller vi tummarna på att vi kan få allt sålt. Många bäckar små heter de ju.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards