kraken

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av kraken - 5 oktober 2013 23:20

Är i Växjö, ligger nerkrupen i hotellsängen och ska strax sova. Har haft en riktigt mysig dag i Alvesta och i Växjö. Jag och Emanuel firar ett år på måndag och firar de med en hotellövernattning i Växjö.
På vägen ner hit så stannade vi på Bror Perssons i Alvesta och köpte ett nytt soffbord. Sen råkade vi springa på ett köksbord som vi också köpte haha. Men fint var det och de kommer passa jätte bra i vårt nya kök.

Väl i Växjö, incheckade på hotellet så fick vi kakbuffe sen fick vi middags buffé och efter de gick vi på bio. Såg på The Millers, sjukt rolig film som jag verkligen kan rekommendera.
Så nu har vi köpt möbler, käkar god mat och kollat på bio och ligger i sängen på hotellet. Bättre lördag får man nog leta efter!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards