kraken

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av kraken - 10 oktober 2013 19:17

Fortfarande lite feber i morse, men med två alvedon så har det gått fint att jobba ändå. Har har haft mitt livs första tolksamtal i dag, över telefon. Men de fick bra, en super bra tolk och med ett papper förberett med allt som skulle sägas i kortare meningar så funkade det fint. Men var jätte nervöst innan. Speciellt om jag skulle få på högtalaren på telefonen. Men de var ju hur enkelt som helst haha. Känner mig i alla fall duktig. Har hunnit med massa på jobbet i dag, tolksamtal, introduktion av ny kille på boendet. Fått nytt uppdrag som kontaktperson och hunnit umgås rätt mycket med killarna. Nu väntar jag på att min kollega ska komma tillbaka från simningen med killarna så jag kan kompa ut tidigt och gå hem.

Känner att huvudvärken börjar komma krypande. Och jag har lite komp att ta ut, så tänkte passa på i kväll. I morgon är jag ledig och ska försöka kurera mig. Ska rensa garderoben inför flytten och sen åka till Gnosjö för tjejmys. Känns som en bra fredag =)


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards