kraken

Alla inlägg under september 2011

Av kraken - 26 september 2011 21:21

 Lite suddig bild från i lördags


Jag och finaste Karin

     

     

Av kraken - 26 september 2011 17:16

Sitter på jobbet i Lagan, här är än så länge lugna gatan.

Har till och med haft tid att beställa en högtalare till mobieln från Iphonebutiken.se


Högtalaren har fått bra resensioner så jag slog till på en grön. 149kr tyckte jag inte var så farligt   


 


"Denna retro-designade förstärkaren är gjord i silikon. Den förstärker ljudet i din iPhone, så att du kan dela med dig av din musik eller helt enkelt för att höja ljudet i ett röstsamtal.

  • Kräver inte ström
  • Fungerar både vertikalt och horisontellt
  • Dockkontakten är fortfarande fri, så att det går att ladda telefonen samtidigt
  • Tvättbar"

Av kraken - 26 september 2011 12:49

Det är så roligt när man får sina lönebesked i tid. Speciellt när det gäller mitt extra jobb, för jag skulle nämligen vilja veta hur mycket jag får i lön denna månaden. 

Men icke sa nicke. Inget lönebesked än, och jag få lönen i morgon!

Om jag har tur kommer lönebeskedet tillsammans med lönen i morgon, annars kommer det nog i övermorgon. 

Ååå vad irriterad jag blir!


Nu ska jag i alla fall iväg och käka lite lunch och sedan jobba natten i Lagan. Kanske kan få tag på lönekontoret senare i dag. 

Av kraken - 25 september 2011 20:11

Har egentligen ingenting att skria, förutom att jag haft en bra helg. 

En jätte bra helg med jobb, vänner, fest, gudstjänst och filmkväll.


Nu sitter jag hemma och väntar på reprisen av Ensam mamma söker   


20.17

Sur, insåg precis att reprisen på ensam mamma söker redan varit 18.25 och inte 21.00 som jag inbillat mig. Dumma tv! Får nog sätta på en film istället!

-2

Av kraken - 22 september 2011 23:40

Vägde mig nyss och insåg att jag gått ner två kilo. Känner mig mäkta nöjd måste jag säga ! IF metoden funkar nog    

Det känns i alla fall jätte bra, och sättet att äta på i IF (intermitt fasta) passar mig super bra. Har mer koll på vad jag äter och mår faktiskt mycket bättre efter bara en kort tid. 

Av kraken - 22 september 2011 22:15

I kväll har jag och Anna haft vår första träff med vår nystartade tjejgrupp.

Super nice! Vi har bjudit in ett gäng tjejer i högstadiet till träffar varje trosdagkväll, då vi fikar, pysslar, bakar, lagar mat, ser på film och diskutera aktuella ämnen (som jag och Anna valt) som killar, smink, sex, grupptryck och sedan avslutar vi med en andakt. 

Nu efter första träffen måste jag säga att det känns skit bra! Jag tror verkligen att detta kan bli något bra, något som tjejerna behöver och gillar. 


Känns toppen!

Av kraken - 21 september 2011 20:51

Surfat runt lite på bluebox nu när det varit lite lungt på jobbet.

Hittade massa nya "vill ha" får nog önska mig pressentkort på bluebox när jag fyller år   


Skärbräda och knivar

Knivstället hittar du Här på Bluebox

 


Smart förvarings klänning! Hittas här



Rolig nyckel hållare som du hittar här

 


Snygg bokhållare som du hittar här


 


Skit snygg (men lite dyr) laptopväska! Här

 



Av kraken - 21 september 2011 17:30

Har jobbat hela dagen, först möte i kyrka halva förmiddagenoch nu jobbar jag kvällen och natten i Lagan. I dag är en sådan där dag när jag verkligen älskar mina jobb =) Har haft en rolig och inpirerande dag på båda jobben.


 

Annars har massa konstiga funderingar, tankar och ideer som liksom trasslar in sig i varandra, tankar som jag tror att jag ska lägga ner. Eller som jag borde lägga ner. Men så ibland är det faktiskt ganska roligt att drömma och analysera massa saker som man egentligen inte alls kan påverka.


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards