kraken

Alla inlägg den 26 december 2016

Jul

Av kraken - 26 december 2016 13:43

Julafton spenderades i Gnosjö hos svärföräldrarna, min mamma var också med. Massa, massa god julmat, julklappar och en mysig julafton. Vinga fick så många paket att hela hon var helt omringad, hon fick så mycket fint, kläder, leksaker och en stor gunghäst i form av en nallebjörn. 

I går var vi hos syrran och firade jul där, dansk julmat med fläskstek och rödkål, så gott! Vi spelade spel, umgicks och öppnade paket där med. Vinga badade lite med kusinerna och sen la hon en olycka på golvet när hon satt och luftade rumpan efteråt haha, så då fick de bli ett bad till. Men hon var så nöjd så. 

I dag är vi hemma och slappar, men ska till Gnosjö och kusinerna i eftermiddag och äta middag, byta lite julklappar och umgås, ser jag fram emot.

För, för mig är julen att kunna umgås med dem man älskar, det är så många som sitter ensamma denna högtid, så jag försöker att ta tillvara alla jag har omkring mig. Träffa dem och ta tillvara på de som finns omkring mig. 


      

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards