kraken

Alla inlägg den 7 december 2016

Av kraken - 7 december 2016 17:57

I dag har jag varit med Vinga på röntgen, hon har fått sina höfter röntgade. Är 6 månaders kontroll som de alltid gör på barn som haft vonrosenskena.
Är orolig för hennes ena höft, att den inte är helt hundra. Tycker att hon inte får med sig högerbenet lika mycket när hon ålar runt. Och när vi var på 6 månaders kontroll på BVC tyckte läkaren där att det knäppte lite på just högersidan. Men vi håller tummarna för att läkaren säger att allt är bra. Jag hoppas vi får svar innan jul bara, så vi inte behöver vänta ända till nästa år.


När vi ändå var på sjukhuset var jag förbi jobbet och hälsade på och skrev under lite papper för att ev kunna läsa steg ett i KBT samtalsterapi i till våren. Eller det är fyra terminer med studier en dag i veckan med start i vår. Så då blir det i så fall studier en dag i vecks så kan jag jobba resten. Jag hoppas jag kommer in, vore så roligt! Jobbet står för studierna i så fall, plus i kanten för de!
Vinga hälsade även på hos våra Vårdadministratörer, en riktig talang på att skriva var hon sa Annika haha.


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards