kraken

Alla inlägg den 28 november 2012

Av kraken - 28 november 2012 19:32

I dag har varit en nästan lika fullspäckad dag som i går. Började med att åka till Värnamo och serva bilen vid kvart i sju i morse (hade tid strax efter halv åtta) Servicen tog typ en och en halv timme. Vidare ner till eko som turligt nog öpnar vid nio (så jag slapp vänta till tio) storsade runt lite och glodde på julpynt, handlade julklappspapper och lite nys ljuslyktor (de längst ner till höger på bilden). 

Efter de var jag en snabbis hos optikern sedan hem, käka lunch, jobba, möte, jobba mer och sedan nu i eftermiddag har jag julpyntat, satt upp mina stjärnor i fönstren och sällt i ordning mina adventsljusstakar, lagt på nya lite juligare dukar och dona lite här hemma.

Från klockan halv sex till nu halv åtta har jag försökt skriva klart min andakt (eller vad man nu ska kalla den) till skolans adventsfirande på fredag. Hoppas det blir godkänt, får ju inte be eller prata om gud typ haha. så sjukt, varför ska man då fira advent, en kristen högtid(!) i kyrkan i så fall. Nä, har skrivit om advent och julevangeliet och hoppas det "går igenom" 

Nu ska jag ta ledig resten av kvällen och njuta av mitt julpynt. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards