kraken

Alla inlägg den 14 november 2012

Av kraken - 14 november 2012 21:08

Jag behöver verkligen, verkligen packa, men jag har noll ork. Har legat i soffan sedan jag kom hem från extrajobbet vid tolv (jo jag vet, jobba extra på semestern) till typ nu, sovit två timmar och sedan tvingade jag mig i väg till ICA en snabbis. När jag kom hem tände jag ljus på grund av strömavbrottet och la mig sedan åter i soffan. Där har jag legat tills nu och i stort sett inte röt mig ur fläcken.

Men ska ju åka på julmarknad i Huseby med Emanuel i morgon när han slutat jobba och sedan åker vi till Varbgerg på spa tidigt på fredag morgon, med ett stopp för lite julklapps shopping i Ullared på vägen.

Så behöver ju få packat liksom, hinner inte med så mycket av det i morgon, för då ska jag ha sovmorgon och sedan ska jag till sjukgymnasten, hem, duscha, äta lunch, ta ut pengar och sedan åka och möta E i värnamo vid två. 

Men å andra sidan, hur mycket kläder behöver man ha med sig till en spahelg?  Lite rena underkläder, bikini och kanske en finklänning till trerättersmiddagen på lördag. Resten av tiden kan man väll gå runt i morgonrocken från hotellet, tandborste kan man väll få där. Får nog packa ner Sandmannen med (boken alltså), vad mer kan man behöva liksom?


huseby_header_jul

Av kraken - 14 november 2012 19:57

Åkte ner till ICA innan för att handla, när jag stod i kassan så gick strömmen. Men kunde betala ändå tack vara reservström. När jag kom hem tände jag massa ljus och tänkte att det här med strömavbrott är rätt mysigt ibland. Då kom strömmen tillbaka haha. 


Nu ligger hemma i soffan och funderar på om jag ska börja läsa min nya bok, Sandmannen av pseudonymen Kepler. Men den sägs ju vara så otäck att man inte ska läsa den när man är ensam.... Men jag är samtidigt sjukt nyfiken på att veta vad som händer efter den senaste boken, eldvittne. Hmm, nä får nog vänta tills i morgon.


 



Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards