kraken

Alla inlägg den 25 november 2016

Av kraken - 25 november 2016 16:14

I går advents pyntade jag hemma och satt upp alla stjärnor och ljusstakar (eller ljusstake vi har bara en, för jag älskar stjärnor!) Egentligen började jag redan i onsdags haha, satte upp stjärnorna i vardagsrummet och gick igenom alla lampor i resterande stjärnor för att kolla att de funkade.
Har smyg satt upp några tomtar med. Emanuel säger att det får man inte, men vad sjutton. Julen är så kort att jag antagligen kommer ha ställt fram typ allt lagom till nästa helg haha. Jag vill ju hinna njuta av allt innan julen är över. Fast julgranen kommer inte in förens den 20december, punkt med de. Men funderar på om jag ska sätta upp jul-gardinerna i morgon. Är ju roligt att ha julfint hemma när familjen kommer och firar oss i morgon eftermiddag.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards