kraken

Alla inlägg den 30 december 2015

Av kraken - 30 december 2015 20:12

Mitt 2015 har varit ett händelserikt och roligt åt, men också tufft och jobbigt. 

Vi har bland annat varit i Danmark i påskas och hälsat på släkten, vi har varit på bröllop, studentfester, kräftskiva, varit i Hamburgsund på dyk-läger, campat i Halmstad och andra roligheter. Jag har så klart varit på scoutläger också, sen haft 10 årig klassåterträff med gymnasieklassen (jo det är verkligen 10 år sedan vi sprang ut där på trappan och sjöng). Jag har börjat med en ny hobby och lärt mig virka, vi har "plussat" och vari på semester på Rhodos. Jag också varit på mitt livs första Hockeymatch och jag tyckte det var roligt! 

Vi fick tyvärr även säga hej då till Emanuels mormor Astrid, jag var hemma och sjukskriven från jobbet på grund av allt som hänt där. Läget i världen är kallt och blåsigt och jag blir ofta mörkrädd när jag tänker på hur allt ser ut. Det senaste som hänt är att jag sagt upp mig från jobbet, men också fått ett nytt! 


Så jag ser fram emot ett nytt spännande 2016, för det kommer att bli ett oroligt spännande år tror jag, massa nytt och en ny fas  i livet som börjar.
Så tack 2015 och välkommen 2016


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards