kraken

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av kraken - 27 oktober 2015 10:29

Både började och slutade lite tidigare på jobbet i går. Våra ungdomar har ju höstlov och var iväg och badade, så vi behövde lite personal tidigare än vanligt. Kändes skönt att komma hem tidigt. I dag ska jag jobba dygn, vaknade vid halv åtta och borde sova någon timme till innan jag ska börja jobba vid två. Annars kommer jag inte orka jobba i kväll, men kan inte somna om fast jag försökt. Kommer bli en lång kväll känns det som. 

Och i morgon ska jag prata på dagledig träffen i kyrkan i Smålandsstenar. Inget ordentligt förberett, har verkligen inte orkat. Men jag har några timmar på mig emellan jobbet och träffen, så jag tänkte sitta med det i morgon. Hoppas det blir bra. Ska prata om mitt jobb och hur det är att vara ensamkommande flyktingungdom. Känns inte som de mest optimala att prata om för mig just nu efter allt som hänt på jobbet och hur jag mår i och med de. Men jag ska försöka var saklig och konkret och inte blanda in mina egna kännslor för mycket, så tror jag nog de ska bli ok. 

  


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards