kraken

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av kraken - 13 februari 2014 17:53

I dag har jag och mamma varit i Ljungby med mina syskonbarn och badat, riktigt roligt. Men en olycka händer på ett ögonblick och det va tur att det fanns en handlingskraftig mamma nära när Arvid druttade i den djupa bassängen och som var snabb att dra upp honom. Dumt att det inte fanns badvakter, men är galet tacksam att mamman fanns där och såg honom.
Efter badet blev det McDonnalds och sen lämnade vi mamma i Värnamo innan jag och barnen åkte hem till Forsheda. Här hemma blev det en titt i mosters sminklådan och Arvid gick loss ordentligt haha. Men sen ville han bli en tiger och vi tvättade bort all ögonskugga och han fick bli en tiger. Och lagom till syster kom och hämtade barnen satt vi och mös framför lite barnprogram. Så bad, mat, lek och gos, bra dag!
Nu i kväll ska jag och Emanuel fira lite alla hjärtans dag då jag jobbar i morgon. Han har fått en stor bukett blommor av mig och jag fick presentkort av honom. Och vi som inte skulle köpa något haha

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards