kraken

Alla inlägg den 23 december 2014

Av kraken - 23 december 2014 17:48

Har för fullt upp för att hinna skriva här på bloggen såhär innan jul. Så nu kommer en uppdatering på de senaste dagarna.
I fredags så griljerade vi skinka och rullade köttbullar hela eftermiddagen. Och på kvällen sen kom Emanuels familj och vi firade hans födelsedag med gröt och skinksmörgås. Mumsigt och hur trevligt som helst med familjen Johansson här.
Sen i lördags sov vi länge och på kvällen var familjen Svensson här, så himla mysigt!
Söndagen spenderades i Gnosjö med att fira Noah som fyllt fem år, hurra!
I går jobbade jag och i dag har jag tagit kompledigt. Så jag och Emanuel åkte till Ullared haha. Vi är färdiga med alla julklappar och handlade mest schampo och nyttigheter. Men även en klänning till mig och en ny vinterjacka till Emanuel slank med. Så nu är vi hemma och redo för uppesittarkväll med Anna och Jonas :) I morgon är det julafton!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards