kraken

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av kraken - 13 februari 2013 21:20

Ligger i soffan och kollar på Mia på Grötö, en underbar serie. Jag älskar Mia Skäringer, hon är härlig, ärlig, rolig och jordnära. Ja jag gillar henne helt enkelt. Har du inte läst boken Avig Maria så gör det, jag är inte mamma men kan ändå känna igen mig i så otroligt mycket av de hon skriver, känna igen mig eller ta till mig det och liksom "ta det till hjärtat och begrunda det".

Så nu ska jag njuta en stund en stund till av underbara Mia innan jag måste i säng och sova så jag orkar jobba i morgon =)

 

 

Av kraken - 13 februari 2013 18:46

Har varit i Bredaryd hos familjen Svensson i dag och fikat. Super mysigt! Jag köpte med mig semlor från Göstas till mig och Karoliina och en chokladboll till Neo. Alvin fick "nöja sig" med de mamma gav, men så är det  när man är en lite söt plutt bebis. Fast han är inte så lite längre, har vuxit massor sedan sist. En mycket trevlig eftermiddag hade vi i alla fall.

Avslutade dagen med mer fika på Smålle med Emanuel, en riktigt god landgångs macka och ett sådant där gott jordnötshjärta som jag brukade köpa i cafeterian på högstadiet blev det, mums! 


Karoliina jag stular din bild från fikat, hoppas det är ok! 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards