kraken

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av kraken - 5 februari 2013 18:02

Alltså dessa närvaro listor, vet inte om det finns något i mitt jobb som är så tråkigt att göra som att fylla i dessa papper.
Och nu när de ska in så måste man ju ha koll på vart man la de där listorna från i höstas på för smart ställe. Ni vet "jag lägger den här så vet jag var jag har dem" sedan hittar man dem aldrig.
Men nu är alla listor funna, ifyllda och inlämnade, phu, äntligen!

Nu är det i alla fall scoutdax, så medan jag traskar runt i kyrkan och förbereder inför kvällen kom jag på att inte har min scoutskjorta med mig, utan att den ligger i tvätten hemma. Men scoutskjorta eller inte, scouter blir det i alla fall :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards