kraken

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av kraken - 7 oktober 2012 13:18

Har haft en riktigt bra helg, och en skön vecka (Ja sen i onsdags i alla fall). Ni vet en den där sköna söndagskänslan man kan ha att, sova länge, ta det lugnt och må bra känslan. Så har jag känt det lite hela veckan, jag har gått runt och myst och bara mått bra. Även om jag haft fullt upp nästan hela tiden har jag inte känt mig stressad eller upplevt det som jobbigt. Sådant är härligt!


Gårdagen var lite av undantaget dock, det var ungdomsfestival i torghuset här i Smålandsstenar och vårt tonår skulle vara där och sälja korv, det var hektiskt vill jag lova! 1000 ungar och föräldrar som sprang runt som galningar på de olika aktiviteterna och någon gång mitt emellan allt tryckte i sig en korv eller två haha. Var lite jobbigt, men mest av allt roligt, hemskt roligt faktiskt. Kvällen spenderades i Gnosjö med mitt hjärta. Väldans mysigt faktiskt. 


Nu i dag har jag varit på gudstjänst och ska om några timmar ner till kyrkan igen och har först övningen med vårt lovsångs-team som jag och en tjej som heter Jenny håller på att starta. Ska bli spännande att se vilka och hur många som kommer =)




Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards