kraken

Alla inlägg under augusti 2012

Av kraken - 26 augusti 2012 21:20

I dag åkte jag till Hillerstorp med syster och fixade naglarna efter jobbet. Blev rätt bra tycker jag, tjejen är nybörjare och gör det mest för att öva sig. Så naglarna är lite tjocka men kostade 1/4 del av var det gör att göra dem på salong, så jag är as nöjd!

Nu är jag däremot rätt trött, var trött redan när jag steg upp vet jag haha.


   


Av kraken - 26 augusti 2012 08:14

Galet vad jag är trött! Sitter på jobbet på furugården och håller på att somna.

Var ute fre-lörd på värnamodagarna, dansade natten lång och hade super kul! Var hemma vid typ fyra haha. Sov inte sådär överdrivet många timmar utan steg upp vid tio, lunchade med fina Frida och sedan hem igen för att börja jobba vid tre. Jobba, jobba, jobba, 24.00 stupa i säng på jobbet, 07.00 stiga upp och fortsäta jobba. Ja eller jag jobbar knappt, har ätit frukos och väntar på att grabbarna jag jobbar med ska vakna.

Gissa vad jag ska göra när jag kommer hem!?!? För inte ska jag sova inte, nä, har lovat syster att åka med henne och fixa naglarna haha. Aja, vet ju en som kommer sova gott i natt i alla fall =)

Av kraken - 23 augusti 2012 14:48

Var det de här som va kyssäkta läppar? Röda och plutiga. Fast de där med att pluta får jag nog öva på haha.
"Duckface" är visst inget för mig!

Av kraken - 21 augusti 2012 23:35

Provade en ny sminkning såhär på Kvällsposten, blå och lite grön. Blev rätt bra tycker jag :)

Av kraken - 21 augusti 2012 23:00

Har myskväll själv i soffan med en kopp te och nya IKEA katalogen.

Hittade ett bord som jag kände igen ^^

Av kraken - 20 augusti 2012 23:54

De senaste dagarna har jag:
Börjat träna ordentligt hos sjukgymnasten, övningar varje dag och ut och gå minst 30 min/dag. Än så länge orkar jag bara gå 20 min innan jag får ont. Men det har i alla fall ökar med tio min från förra veckan. Så det går frammåt :)
Varit hos Viggo och Sara i Ljungby. Varit nere på Ljungby-dagarna, haft ktäftskiva med Sara, Mary och familj och bara umgåtts i största allmänhet.
Fikat hemma hos fina Rebecka i Tånnö.
Varit med på avslutningsfest för Gunnar. Super rolig fest men super tråkigt att han slutar!
Varit med mamma, syrran och barnen på High chapparall.
Och nu jobbar jag, är på Furugården, jobbat jour till kl 13.00 i morgon. Just nu försöker jag sova, går sådär...

Av kraken - 16 augusti 2012 09:59

Var ju hos frissan i går och gjorde färdigt håret. La i lite mer ljusa slingor i botten och så la vi i rosa och blåa slingor fram. Jo du läste rätt, rosa och blåa.
Slingorna är rätt starka i färgerna nu, men kommer blekas efterhand. Tror det blir ännu bättre då, för som sagt, de är rätt starka nu.
Men jätte nöjd, kul att prova något annorlunda :)

Av kraken - 16 augusti 2012 09:58

Var ju hos frissan i går och gjorde färdigt håret. La i lite mer ljusa slingor i botten och så la vi i rosa och blåa slingor fram. Jo du läste rätt, rosa och blåa.
Slingorna är rätt starka i färgerna nu, men kommer blekas efterhand. Tror det blir ännu bättre då, för som sagt, de är rätt starka nu.
Men jätte nöjd, kul att prova något annorlunda :)

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards