kraken

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Dålig täckning med Telenor

Av kraken - 20 januari 2012 12:41

Jag är sur, skit sur! Har haft problem med täckninghen i min telefon när jag är hemma. Har strulat sedan nyår ungefär. Sedan jag kom hem från sjukhuset i tisdags har jag knappt haft någon täckning alls I stort sett alla samtal jag haft har brutits eller inte ens nått fram. 

Ringde Telenor i går för att försöka lista ut vad problemet låg, har nämligen haft utmärkt täckning innan och medan jag legat på sjukhus i både Örebro och Värnamo har jag inte haft några som helst problem med täckningen.

Tog 7 (!!) smatal till Telenor, då de bröts hela tiden innan jag äntligen kom fram och fick ett vettigt svar. De har haft problem med en mast (någonstans i Burseryds trakten) sedan nyår, men de skulle starta om den i natt. Senan skulle problemet vara löst.

Men vet du vad, DET ÄR DET INTE!!

Har en två pluttar täckning om jag har tur, fast för det mesta står det bara "ingen service" vilket är sjukt irriterande. Kan skicka sms men inte ringa, för det bryts hela tiden eller så hör personen i andra änden helt enkelt inte mig.

Hade behövt ringa ett par viktiga samtal i dag, till Örebro bland annat och kolla vart mitt läkarintyg tagit vägen, ringt till Collectum för jag behöver göra mitt ITP-val men kommer inte in på deras sida med mitt bank id, behöver även ringa banken och vårdcentralen. 

Men icka.

Bajs, skit Telenor!


Någon mer som haft problem?


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kraken - 1 januari 2018 21:30

2017 Ett år, 12 månader, massa ändelser, stunder och ögonblick. En sammanfattning av året 2017. Januari- Läkarbesök och förberedelser inför att Vinga ska bli gipsad. Februari -Vinga fick sitt gips, fy farao vad jobbigt de var.Mars- jag började jobba ...

Av kraken - 20 augusti 2017 19:57


Märker att jag inte skriver här så ofta numera livet kommer liksom emellan, men det är väll så det ska vara, att livet ska gå först och det gör det här. Vinga håller på att skolas in på dagis och på tisdag blir hennes första "riktiga" vecka efter ins...

Av kraken - 15 augusti 2017 19:29


Vingas inskolning fortsätter utan problem, hon triv som fisken i vatten. Denne veckan har Emanuel lämnat henne själv de timmar hon är där och det har gått så bra så. I morgon är det min tur att lämna henne för första gången, får se hur det går, hon b...

Av kraken - 7 augusti 2017 20:37


I dag har vi varit på inskolning med Vinga på dagis, det gick bra och jag tror hon kommer gilla dagis. Eller förskolan om man ska vara korrekt, men vi säger dagis. I morgon och på onsdag är det jag som ska vara med och torsdag-fredag är det Emanuel s...

Av kraken - 2 augusti 2017 12:03


Här var det dåligt med uppdateringar, livet har liksom kommit emellan. Men gipset är nu äntligen borta, Vinga är som en annan unge. Glad och pratsam på ett sätt hon inte var med gipset. Känns så bra! Hon ställer sig upp för fullt och går lite utmed m...

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards