kraken

Alla inlägg den 28 november 2011

Av kraken - 28 november 2011 22:34

I lördags så julbakade jag och syster yster, blev massa gott, som lussebullar med vanilj, typ som vanliga bullar med saffran i, helt galet goda! Sedan gjorde vi knäck, jordnöts fudge, kola och mozartkulor. Ja det var nog allt tror jag. En riktigt mysig dag.

Skulle ju gått ut med Sara sedan på kvällen och gått på Björn Rosenström. Men det ville inte min höft, hade jätte ont både i höften och ryggen. Så jag stannade hemma och vilade mig lite så jag orkade jobba i Lagan i går.

Stormade gjorde det ju också i går, galet vad det blåste. Så fick stanna halvvägs hos sova hos mamma när jag körde hem från jobbet i Lagan i går kväll. 


I dag har jag varit hos pappa och ätit lunch. Vi åkte in till Värnamo och köpte ny skrivare till honom. Och så fixade jag sista julklappen med! Så här tidig har jag aldrig varit innan haha, men rätt skönt att ha allt avklarat faktiskt. Har ganska mycket annat att göra och tänka på här i december, så det är bra. 


Nu däremot ska jag sova, har galet ont i både höften och ryggen. Så tänkte försöka få mig lite sömn och vila och hoppas på att det känns bättre i morgon. 


     

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards