kraken

Alla inlägg den 30 april 2015

Av kraken - 30 april 2015 07:32

I tisdags morse var jag hos tandläkaren. Kan lugnt säga att de INTE gick lika lätt som förra gången. En timme av rotande, dragande, borrande och slitande tog de. Tur att jag var ordentligt bedövad. För de fick inte bara dela tanden i två omgångar för att få ut den. De fick sy två stygn efteråt med. Blä!
I går jobbade jag hela dagen med en bultande känsla i halva ansiktet och hade bajs ont. Vaknade vid fem i morse efter typ 5 timmars sömn och hade så ont att det inte gick att somna om. Men två alvedon senare känns det nästan bra igen. Men då var det å andra sidan inte lönt att somna om igen. Börjar ju jobba vid nio och har då 6 timmars personal möte och BBIC utbildning att se fram emot. Får dricka celsius och hoppas jag kan hålla mig vaken.

I kväll ska vi ha gäster, ska bli mysigt. Någon valborgseld blir det nog dock inte, för mycket klassiskt valborgsväder för de med tre grader och snålblåst. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards