kraken

Alla inlägg den 4 april 2013

Av kraken - 4 april 2013 22:00

I kväll när jag kom hem så hade jag fått paket, och inte bara ett, utan två stycken. Två nya glossyboxar, vet inte varför jag fått två lika dana denna månaden, och det gjorde inte Glossybox heller. Men jag fick behålla båda i alla fall. Så nu har jag två identiska boxar, någon som vill ha en? 

Glossybox är en fin lite låda som man får 1 gång i månaden med 5 st olika skönhets produkter som man får prova och betygstätta. Boxen kostar 139kr i månaden och det är typ julafton varje gång jag får den haha. 


Vill du veta mer om Glossybox och/eller beställa så kan du gå in här -----> Glossybox


 

Av kraken - 4 april 2013 18:00

I dag har varit en riktig solig vår dag. Så de nya preppy jeans skorna från Lissabon åkte på och jisses om de är snygga! Är lite kär i dem tror jag haha. Sedan var det bilen mot Sara och Viggo i Ljugnby som gällde. Med strålande sol, solbrillorna på och musiken på hösta volym i bilen så drömde jag mig bort och låtsades att det var sommar.

Helt underbar dag, jag och Viggo bakade super goda kladdkakemuffins och Sara gjorde bullar, sedan pratade vi ikapp oss om vad som hänt sedan sist och åt muffins.

Nu är jag på väg till Emanuel för att ge honom en puss innan jag åker hem =)



   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards