kraken

Alla inlägg den 2 augusti 2017

Av kraken - 2 augusti 2017 12:03

Här var det dåligt med uppdateringar, livet har liksom kommit emellan. Men gipset är nu äntligen borta, Vinga är som en annan unge. Glad och pratsam på ett sätt hon inte var med gipset. Känns så bra! Hon ställer sig upp för fullt och går lite utmed möbler och med gåvagnen, men har inte riktigt stabiliteten och balansen att ta mer än några teg när hon håller i sig. Men det blir mer och mer hela tiden, så snart springer hon nog omkring här hemma. 

Vi är också inne på sista semesterveckan, tycker vi haft en bra semester. Panelat om hus, målat och målat, bytt lite fönster, en vecka i husvagn och renoverat lekstugan.

På måndag drar vi igång med inskolning på dagis för Vinga, ska bli roligt att se hur det går, men tror hon kommer gilla det. Jag ser fram emot hösten med skräckblandad förtjusning, nu börjar liksom vardagsverkligheten, men jobb, dagis och att få allt att gå ihop med plugg och helger och allt annat också. Men jag gillar ju vardagslunken och rutiner, så vi får väll hoppas att det funkar för barnet med. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards