kraken

Alla inlägg den 13 juni 2017

Av kraken - 13 juni 2017 19:52

Vinga vaknade vid sju i dag på morgonen, vid tio var både hon och jag så uttråkade att jag inte visste vad vi skulle hitta på. Försökte aktivera henne men utan vidare resultat, så efter ett telefonsamtal åkte vi till familjen Pettersson och gick hela dagen med dem. Så himla mycket trevligare än att bara gå hemma själva och dagen rullade på i rasande fart. 


Vi har fått tid till Linköping med, fredag 14 juli, så vi där kommer det gå i stort sett en hel semestervecka med gips. Känns sådär, men så får det vara. Emanuel föreslog att vi skulle utnyttja vår hotellövernattning som vi fick i födelsedagspresent när vi är i Linköping på sjukhuset. Så när Vinga är gipsfri spenderar vi dagen i Linköping och sover på hotell. Känns som en bra plan.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards