kraken

Alla inlägg den 5 juni 2017

Av kraken - 5 juni 2017 18:28

Fortfarande inte hört något från Linköping, Vinga har nu gått två veckor över tiden med gipset. Sjukt besviken på läkarna måste jag säga, vi har ringt och stött på, men ingen tid finns ens planerad än. 

Vinga ställer sig upp så fort hon kommer åt och i dag har hon kommit på hur hon ska gå. Jag dammsugade under en soffa och märkte inte vad hon gjorde, hon hade då ställt sig upp och "gick" hon efter dammsugaren, hade den som en typ gåvagn sköt den framför sig och tog sig sakta men säkert framåt med gips och allt. Gallskrek och blev så ledsen när jag la ner henne igen. Försöker underhålla henne så mycket jag kan, men i dag är orken och idéerna slut. Hade hon inte haft gipset hade det inte varit något problem, då hade hon kunnat utforska världen, stå och lära sig gå hur mycket hon ville. Men när hon inte får stå (eller gå) så måste vi underhålla henne mycket mer, leka med henne, hålla efter henne så hon inte ställer dig upp, lägga ner henne om och om och om igen när hon ändå ställer sig upp mot allt hon kommer åt. Är så trött på detta nu, vill ha en gipsfri, frisk unge nu!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards