kraken

Alla inlägg den 7 maj 2017

Av kraken - 7 maj 2017 19:45

Vår unge alltså, försöker upp och stå så fort hon får chansen. Här om dagen så lyckades hon ställa sig upp mot en öppen låda, med gips och allt helt själv. Jag vände ryggen till i en minut när jag lagade mat och vips så stod hon där. Hann ta ett kort och sen fånga henne sekunden innan hon ramlade bakåt. Hon klättrar på allt hon kan och försöker verkligen komma upp. Armmuskler han hon kan jag säga! 

Jag är glad att hon är så envis och kämpar på, men är ledsen över att gipset begränsar henne så. Det märks så väl att hon verkligen vill vidare nu, hon vill inte krypa längre, hon vill stå och gå.

Jag vet att hon kommer ta igen det och att det kommer bli bra, att jag inte ska oroa mig, bla bla bla. Men det går inte att inte oroa sig, att inte tänka på det och att bara vara glad och tycka det är ok, för det är det inte. Det är skit och bajs att hon måste ha det såhär. 

Jag hoppas verkligen vi får en kallelse till sjukhuset nu nästa vecka.


 


Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards