kraken

Alla inlägg den 26 april 2017

Av kraken - 26 april 2017 18:47

Alltså i dag är Vinga 11 månader, hur gick de till, om en månad ska vi fira hennes ett års dag!

Dagen i dag har vi hängt med Karro och Line, käkat lunch och barnen har busat runt och lekt. En härlig dag helt enkelt. Så mysigt att ha en annan annan föräldraledig förälder bara tre hus bort. Lätt att vara spontan och bara umgås ett par timmar utan att behöva planera att man ska ses.

Fick även svar från kommunen i dag att Vinga fått en förskoleplats, tyvärr inte på den förskolan vi önskat. Blev så jäkla besviken, vi sökte plats redan i augusti förra året, Vinga var inte ens tre månader då. Jag ringde även och kollade med kommunen och de sa att jag med största säkerhet skulle få på den förskola jag önskade eftersom vi sökte så tidigt. Men icke. Ska nog ringa kommunen i morgon och fråga om det finns någon  möjlighet att få plats på den andra förskolan ändå. Blev ju ändå i stort sett lovad att vi skulle få det.


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards