kraken

Alla inlägg den 23 april 2017

Av kraken - 23 april 2017 17:00

Har haft en rätt lugn helg, var ute i dykarklubbens klubbstuga hela lördagen och städade och gjorde i ordning i alla fall halva köket, så snart kommer där vara så fint så! Medan jag och Vinga rumsterade i klubbstugan så var Emanuel och ett gäng till och la i bryggor på kommunens badplatser. Så vi landade nöjda och lite trötta i soffan på eftermiddagen och slöade i soffan hela kvällen, så skönt. 

I söndags var vi på barnvälsignelse i Gnosjö för lilla Collin, en fin barnvälsignelse, kul att vi fick vara med!

Hade mina vita byxor på mig, men det är så dum passform på dem, tajta över låren och skit stora i midjan, så får nog ta och investera i ett par nya ljusa byxor till sommaren, för jag känner mig så fin i dem och det känns vårigt med ljusa byxor. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards