kraken

Alla inlägg den 28 februari 2017

Av kraken - 28 februari 2017 16:33

I dag har vi varit i kyrkan på stor och liten (barn föräldrar grupp de har på tisdag förmiddagar) Vinga har varit glad och skrattat flera gånger. Mitt mamma hjärtat smälte, märktes så tydligt att hon inte skrattat så på ett par dagar nu. Var så gott att se henne glad!
Medan Vinga sen sov i vagnen ute på verandan när vi kom hem så smällde jag i mig ett halvt paket färdiga mini pannkakor. Jag skulle egentligen lagat fyllda biffar och potatis till lunch i dag. Men jag orkade verkligen inte. Och i går köpte jag ett paket färdiga pannkakor att ha i reserv i frysen just sådana här dagar när man inte orkar laga någon mat.
Jag gilla ju att laga mat och gör det gärna, både till mig och Vinga. Men känner att nu när hon är gipsad och kräver så mycket mer och jag även kommer börja jobba på torsdag(!) Så måste det finns smidiga alternativ att ta till när orken tryter. Nu måste jag ju dock komma på något annat att stoppa i frysen, för pannkakorna kommer ju snart vara slut.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards