kraken

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av kraken - 15 februari 2017 15:22

I går var vi i Linköping med Vinga för att träffa hennes läkare. Blev en lång dag, vi hade tid på barn-ortopeden halv tolv, så vi åkte hemifrån strax efter åtta för att ha god tid på oss. Och det var tur! För det tog typ 25 min att hitta en parkering, fick stå i kö in till parkeringen, en bil ut, en bil in. Helt galet!
Men dagen kändes ändå bra. Bra läkare, tydlig info, super trevlig personal på barnkirurgen samt att vi fick träffa en arbetsterapeut och narkosläkare som kollade allt inför sövningen.
Känns skönt, samtidigt som de känns skit jobbigt... Kass att min lilla tjej ska behöva genomgå detta.

Men på onsdag eftermiddag nästa vecka ska vi upp till Linköping igen för sövning och gipsning. Vi kommer sova på Ronald Macdonald onsdag-torsdag, då Vinga är första patienten ut på torsdag morgon, sen sover vi en natt på sjukhuset, så får vi åka hem på fredagen. Så hoppas vi hon väjer sig fort vid gipset och att de närmaste tre månaderna går snabbt!

Man blir trött av att åka bil. Men Ikeas lekhörna var rolig!

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards