kraken

Alla inlägg den 11 februari 2017

Av kraken - 11 februari 2017 14:45

Vi har sjukstuga här hemma, Vinga har feber och är förkyld. Det började med feber i torsdags, men jag trodde det berodde på att hon hade fler tänder på G, då hon var svullen i överkäken och gnuggade sig mycket i munnen. Men i dag är det lördag och inga nya tänder har synts till, hon är inte svullen i överkäken läger. Men hon har fortfarande feber och har nu även en rejäl förkylning med hosta och massa snor. 

Vi skulle egentligen ha åkt till svärföräldrarna i eftermiddag, men de fick vi ställa in. Vill inte att hon ska smitta varken farmor och farfar eller kusinen som också ska dit. Tråkigt, men så får det vara. 

Vi har spenderat förmiddagen med att försöka underhålla Vinga de stunder hon är pigg och trösta henne när hon är kinkig. Just nu är Emanuel ute och går med henne i vagnen och jag har kokat en sats cornflakeskakor.

Jag har även virkat ett par tossor till Vinga i dag på förmiddagen, de blev helt ok. Lite små kanske, ja eller de passar perfekt, så de blev inte för små, men de blev inte direkt något att växa i. Men jag får helt enkelt virka ett par till!


 


   

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards