kraken

Alla inlägg under september 2016

Av kraken - 2 september 2016 20:42

Min symaskin har pajat! Höll på att sy i går när undertråden helt plötsligt inte ville längre. Plockade isär det jag kunde och försökte rengöra och pillade lite på diverse skruvar. Men helt utan resultat, antagligen för att jag inte hade en aning om vad jag höll på med haha. Symaskinen är dock inte servad sedan jag köpte den för typ 15 år sedan, redan då var den typ 15 år. Köpte den för min första sommarjobbs lön.

Blev helt förtvivlad och ringde pappa i panik (han kan laga det mesta) han lovade att komma ut på söndag och kolla på den, förhoppningsvis behöver den typ bara smörjas lite. funkar inte de så får jag leta reda på något ställe där jag kan lämna in den för lagning. 

Har påbörjat en klänning till Vinga som jag gärna vill få färdig. 

Men fick färdigt ett förkläde och en liten kjol till henne innan symaskinen klappade ihop. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards