kraken

Alla inlägg den 28 september 2016

Av kraken - 28 september 2016 13:56

Fick åka in i går igen med gallstensanfall, senast jag var inne var ju i torsdags och sen nu i går igen. Var tvungen att få morfinpreparat, då smärtan inte ville släppa. Det enda positiva med allt är att jag fick min operationstid framskjuten från 19/10 till på måndag 3/10, kändes bra, för nu orkar jag inte med de här mer.


Nu kan jag inte amma igen på två dagar på grund av medicinen och jag fick starkare medicin med mig hem, som jag inte heller kan amma på, men som kanske kan hjälpa över helgen så jag inte behöver åka in akut hela tiden. 


Uppdate: Var tvungen att ta av den starka medicinen nu, så nu kan jag inte amma förens tidigast på fredag. Känns så jäkla kass. Tur att jag har en del mjölk pumpat i frysen, så kan vi blanda upp de med ersättning. Hoppas hon tar bröstet sen igen bara, 


 

Av kraken - 28 september 2016 08:15

Har ju glömt skriva att barnvälsignelsen i lördags gick väldigt bra! Vinga skötte sig så fint så, kusinerna och Mikaela sjöng och pastor Martina pratade och läste "pappa kungen". Så fint så! Och så roligt att nästan alla vi bjudit kunde komma, blev jätte glad. En väldigt massa fina presenter fick vår Vinga med, blev helt rörd när vi gick igenom allt här om dagen. Tänk att hon har så många fina människor omkring sig som bryr sig om henne, känns så gott i hjärtat. 


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards