kraken

Alla inlägg den 25 augusti 2016

Av kraken - 25 augusti 2016 19:20

I dag har jag och Vinga varit på BVC, hon väger numera 5490 gram och är 57cm lång. Stora tjejen, vaccin fick hon med, två sprutor. Bra att ha det gjort, men lite jobbigt att se henne så ledsen. Nu har jag en febrig liten tjej i knät som vägrar ligga själv. Jag ha fått bära runt på henne hela dagen, har hon inte hängt på axeln så har hon sovit i knät. Fast när jag var i Värnamo en sväng sov hon faktiskt i vagnen en stund. Men mår man inte bra, då får man vara mammig och det är ok att inte vilja ligga själv på filten. 


I går var vi ute på sjön en vända. Lånade dykarklubbens flotte och åkte en sväng. Så härligt och vädret var toppen. Emanuel doppade sig till och med. Flytvästar hade vi dock inga, lite dåligt av oss faktiskt, får kolla upp de där med flytväst till Vinga, är ju bra att ha tänker jag. Men vet inte hur många kilo den minsta storleken har. Men tror inte det finns till 5 kilo ;)


 

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards