kraken

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av kraken - 18 augusti 2016 19:12

I dag har jag verkligen fått känna på föräldrarledigheten. Ja eller ledig och ledig är man ju inte direkt, de har varit väldigt tydligt i dag!
Vinga har varit en riktig gnäll-unge, har knappt kunnat sätta ner henne utan att hon skrikigt.
I bärsjalen gick hon bananas och bara skrek helt hysteriskt. Brukar hon inte göra, så vet inte vad som inte passade. Men har burit runt på henne större delen av dagen. Och det känns i ryggen nu kan jag. Inte särskilt mycket vettig har jag fått gjort heller när hon varit en sådan suris.
Men en maskin tvätt har jag fått tvättad i alla fall och hennes fot och hand-avtryck är klara.
Finns ju färdiga kitt att köpa, men jag tycker de är aldeles för dyra. 300kr för gips man får blanda till själv med mjöl och grejer och en ful ram, nej tack. Köpte rosa senit-lera istället för 30kr och det blev jätte bra!

Vinga har haft på sig min gamla tröja i dag, den satt som en smäck!
Övat lite på att sista i matstolen har vi gjort i dag med, hon var skit nöjd över att komma upp lite och satt så bra så.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards