kraken

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av kraken - 10 augusti 2016 10:40

I måndags ringde tandläkaren och frågade om jag ville ha en återbuds tid i dag, istället för att vänta tills september då jag egentligen ska bli kallad. Vist sa jag, med tanke på hur mycket jag kräktes i början av min graviditet så ville jag att de kollar mina tänder.
Det enda var att tiden var vid sju på morgonen. Hur tänkte jag där liksom?
Men det var bara att stiga upp och se glad ut, Vinga brukar ändå amma runt fem, så jag steg upp när jag ändå var vaken och gjorde oss i ordning och åkte vid halv sju.
Vinga blev väl omhändertagen och gullad med av två tandhygienister i korridoren medan jag blev röntgad och undersökt, så hon var nöjd.
Jag var också rätt nöjd, inga hål bara lite erosion på tänderna pga alla spyor när jag var gravid. Men med lite extra fluorskölj så ska jag nog kunna få ordning på tänderna igen.

Presentation


Kraken ett omtalat havsmonster som enligt legender kan sluka hela skepp.
Jag slukar inte hela skepp, men skulle kunna sänka ett om jag behövde.

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards